سیاسیفرمانداری

فرماندار شهرستان کوه‌چنار از آغاز به کار هیئت بازرسی انتخابات شهرستان خبر داد

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار ‌گفت: با توجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو هیئت بازرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کوه‌چنار شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه سید ابراهیم موسوی طی حکمی به عنوان رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان منصوب شده است، اظهار داشت: مجتبی هوشمندی و فرج احمدی نیز به عنوان عضو هیات بازرسی انتخابات شهرستان کوه‌چنار منصوب شده‌اند.

فرماندار و رییس هیات اجرایی شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: به استناد ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین‌نامه مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات‌های بازرسی موظف هستند بر همه فرآیندهای اجرایی انتخابات و بر حسن جریان انتخابات نظارت، بازرسی و کنترل داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیات بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارد، افزود: برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و در چارچوب قانون با مشارکت حداکثری از اهداف اصلی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات است و رسالت هیأت بازرسی انتخابات شهرستان نیز نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی در مدار قانون می‌باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع‌بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح، امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی در فرآیند انتخابات از وظایف مهم هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان کوه‌چنار است.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی داوطلبان، نامزدها، ستادها و هواداران آنها برابر موارد ذکر شده در قانون و آئین‌نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۹۱۷۳۲۴۴۶۷۴(موسوی) ۰۹۱۷۳۲۱۶۱۸۹ (هوشمندی) ۰۹۱۷۳۲۴۹۱۷۴(احمدی) موارد تخلف را به هیئت بازرسی شهرستان کوه‌چنار گزارش دهند.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا