کروناکوه‌چنار

ادامه افزایش ابتلا به کرونا در کوه‌چنار/ خطر پیک مجدد بیماری

به گزارش چنارنیوز، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه‌چنار وضعیت شهرستان از نظر روند افزایشی کرونا با وجود موارد ابتلا به کرونای انگلیسی را شکننده وناراحت کننده دانست و گفت: عادی‌انگاری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ورود به موج چهارم کرونا رازودتراز دیگر شهرستان های فارس رقم زده است.

خسرو شریف زاده با تاکید بر پرهیز از مسافرت به مناطق جنوب و بویژه خوزستان، بدلیل شیوع گسترده ویروس جهش یافته انگلیسی واحتمال ابتلای بسیار بالا ضمن تشکر از مردم، بازاریان و اصناف شهرستان و همراهی و همکاری بسیار خوب و حداکثری آنان در اجرای طرح محدودیت‌های گذشته تصریح کرد: بازاریان وکسبه در زمان ارائه خدمت به مسافران وارد شده از خوزستان وپلاک های مربوط به شهر های آن استان مراقبت بیشتری بعمل آورند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون شمار مبتلایان به ۱۸۵۰ نفر رسیده است اظهارداشت: شوربختانه مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به ۵۵ فوتی رسیده است.

شریف زاده افزود: افراد دارای هرگونه علائم اختصاصی کرونا وحتی علائم ساده سرماخوردگی در منزل به مدت دو هفته جداسازی وایزوله شوند و ضمن رعایت حفاظت فردی و فاصله فیزیکی با اعضای خانواده، جهت انجام تست کرونا به مرکزمنتخب نمونه گیری کووید۱۹، واقع در شبکه بهداشت ودرمان کوه چنار مراجعه نمایند.

وی افزود: پایبندی به استفاده حداکثری از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران، شست و شوی مرتب دست‌ها، پرهیز از ترددهای غیرضروری و پرهیز از حضور در تجمعات یا مهمانی‌ها همچنان مورد تاکید کارشناسان است.

وی اظهارداشت: با افزایش آمار ابتلا به کروناویروس در کوه‌چنار لازم است همشهریان عزیز علاوه بر رعایت کامل مفاد شیوه‌ نامه‌های بهداشتی، خصوصا حضور در تجمعات، از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا