بهداشت و درمان

جمع آوری مواد غذایی تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار، از جمع آوری ۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

دکتر علیرضاکلانتری با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی مردم در اولویت شبکه بهداشت شهرستان است، گفت: در راستای اجرای آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی، بازرسان بهداشت محیط این مرکز در بازرسی‌های مستمر از مراکز تهیه و توزیع و عرضه موادغذایی در هفته گذشته ۵۰ کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته را از سطح عرضه جمع‌آوری کردند.

ایشان توصیه کردند که مردم در خرید های روزانه خود به تاریخ تولید و انقضاء، نشانی واحد تولیدی، شرایط نگهداری، مجوزهای لازم و نیز شماره پروانه بهداشتی توجه کافی داشته باشند.

دکتر«کلانتری» هدف از بازرسی های کارشناسان واحد بهداشت محیط را تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف، با سامانه ۱۹۰ پاسخگویی به شکایت مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند تا در اسرع وقت توسط گشت‌های واحد بهداشت محیط شهرستان به‌ صورت روزانه و در دو شیفت صبح و عصر با حساسیت بالا و بدون هیچگونه اغماضی پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا