آموزشاخبار ویژهشهرستانکوه‌چنار

آیین معارفه و تقدیر از مدیر آموزش و پرورش کوه‌چنار برگزار شد

آئین تکریم مدیر سابق و جدید آموزش و پرورش کوه چنار با حضور معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی اداره کل دکتر علوی و رکار شکدهی مشاور مدیر کل و توتک کارشناس حراست اداره کل آموزش و پرورش فارس.وامام جمعه شهرستان کوه چنار. فرماندار . مسئولین و فرهنگیان و مردم شریف شهرستان کوه چنار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس در این آیین گفت: طی دیداری که با حضرت آقا داشتیم ایشان بسیار سفارش کردند که اولویت ما باید آموزش و پرورش باشد نه در اسم بلکه در عمل .آموزش و پرورش تولیدی به نام منابع انسانی دارد .

دکتر علوی گفت:هفتاد و پنج درصد تربیت کودکان در خانواده ها شکل می گیرد.آموزش و پرورش به عنوان کمک کننده و تکمیل کننده رشد کودکان و بروز استعدادها است و کمک می کند تا رفتارها درست و استعدادها شناخته و درست به کارگیری شود یکی از مشکلات امروزکمبود منابع و امکانات و تجهیزات است که تا به امروز از منابعمان فقط استفاده کردیم و دنبال نوسازی و تکمیل و تامین منابع نبودیم که باید تلاش کنیم تجهیزات مان را ساماندهی و به روز کنیم.امام جمعه شهرستان کوه چنار گفت: بیش از هفتاد درصد جامعه تحت سیطره آموزش و پرورش است .

حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای شهیم خطاب به مدیر جدید آموزش و پرورش گفت: شما با سه محور مهم در آموزش و پرورش روبرو هستید یکی دانش آموزان است که باید برای آنها برنامه راشته باشید. همان طور که برای لحظه به لحظه بچه های ما دشمن برنامه ریزی می کنند شما هم باید برای نظام تعلیم و تربیت برنامه داشته باشید این جا محل تعارف نیست این جا محل مسئولیت است .

وی گفت:در کنار دانش آموزان جامعه عظیم فرهنگیان هستند که برنامه جدی برای این ها داشته باشید این ها بازوان تمام قدشما هستند که می خواهند شکوفایی ایجاد کنند مسئله سوم هم نظام خانواده است .اولیایی که باید شمارا همراهی کنند. امروز اگر نتوانید اولیا را همراه خود بیاورید نمی توانید در خانه دوم ایجاد نقش کنید زمانی می توانیم تغییر در نظام آموزش و پرورش ایجاد کنیم که اولیا را همراه خود کنیم

فرماندارشهرستان کوه چنار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای صفر ساسانی پور و تبریک انتصاب آقای مجید غلامی گفت: کار کردن در آموزش و پرورش با توجه به چالش هایی که وجود دارد سخت است و تا به امروز تلاش شده تا همه مسئولین دست به دست هم دهیم و در کنار مدیر آموزش و پرورش باشیم

سید محمود هاشمی گفت: وجود شما عزیزان در این معارفه نشان از آن دارد که هم آقای ساسانی پور در این مجموعه خوب زحمت کشیده و هم از مدیریت آقای غلامی استقبال شده است ‌با توجه به شناختی که از ایشان و سابقه خوش نامی که از ایشان می رود با به کارگیری تمام ظرفیت ها و جامعه بزرگ فرهنگیان می توانند این مشکلات را برطرف و مسیر را برای ترقی پیشرفت فرزندان شما تلاش کنند

مسئله آموزش و پرورش یک مسئله است که همان میزان که به آموزش توجه می شود به همان اندازه باید به پرورش توجه شود قطعا یک پزشک متخصص بدون تعهد نمی تواند پزشک خوبی باشد و تخصص در کنار تعهد می تواند موفقیت های خوبی را کسب کند.

صفرساسانی پور مدیر اسبق آموزش و پرورش کوه چنار در این آیین ضمن طلب حلالیت و خداحافظی گفت:فرصت خدمت در عرصه مدیریت خصوصاً در مجموعه بزرگ و پر افتخار آموزش و پرورش نعمتی است بس بزرگ، که اینجانب این فرصت را قدر دانسته و خداوند متعال را به جهت فراهم شدن این موهبت شاکرم.

صفرساسانی پور گفت:فرصت خدمت به نظام تعلیم و تربیت، افتخار و امانت بزرگی بود که چند صباحی به اینجانب سپرده شد و با عنایات حق‌تعالی افتخار داشتم به همراه شما عزیزان در خدمت فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز شهرستان باشم.

اکنون که خداوند بار ی تعالی مقدر دیده تا اینجانب در مسند دیگری در خدمت شما عزیزان باشم باید بگویم که شما همکاران پاک سرشت و نیک آیین آنچنان خوش درخشیدید که آرزو می کنم ای کاش زمان به عقب بر می گشت و می توانستم تمام زندگی کاری ام را فدایتان کنم،هر چند خدای عز و جل را شاهد و ناظر می گیرم که چه در دوران مدیریت آموزش و پرورش و چه در دوران خوش خط مقدم جبهه ی تعلیم و تربیت در اداره،سعی و تلاشم را کرده ام تا امید کسی را نا امید نکنم . چرا که ایمان داشتم شاید آخرین ایستگاه امیدش من باشم.لذا از خدمات بی‌دریغ و خالصانه همه شما همکاران زحمتکش و عزیزم، اعم از اداری، آموزشی و خدماتی تشکر کرده و ایمان راسخ دارم که موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان، در این دوران مدیون زحمات همه شما بوده و کاستی‌های آن بر گردن حقیر است.

وی در پایان ضمن اعلام تبریک و آرزوی موفقیت برای همکار محترم و مدیر یت جدید آموزش و پرورش جناب آقای مجید غلامی ،کفت:دست در دست هم دهیم به مهر،میهن خویش را کنیم آباد،که قطعا آبادی شهرستان در گرو تقویت مهر،اخلاق ،محبت،همدلی و انسجام و پرهیز از نفاق و تفرقه بین اقشار مختلف و دلسوزان می باشد.

مدیر جدید آموزش و پرورش کوه چنار در این آیین گفت: بنده از کف مدرسه و کلاس درس به خدمت شما رسیده ام و از همه کسانی که در رسیدن به این هدف ما را یاری کرده اند صمیمانه سپاس گزارم

مجید غلامی گفت:دستگاه فرهنگی شهرستان کوه چنار نیاز به یک همت والا دارد که بدون همکاری شما همکاران نتیجه نخواهد داد آموزش و پرورش را یک فرد اداره نمی کند بلکه نقشه راه است که مسیر را ترسیم می کند با اهمیت دادن به برنامه های اثربخش این مسیر هموار خواهد شد .

وی به تبیین گوشه ای ازبرنامه های خود پرداخت و اظهار داشت:ما باید بر اساس ساحت شش گانه در سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب و برنامه هفتم توسعه مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

مدرسه تربیت محور مد نظر ماست. ان شا الله اشاعه فرهنگ نماز .فرهنگ مهدویت. طرح های مسجد .مدرسه .انجمن ها و یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز جز برنامه هاست .وجود آسیب های اجتماعی بسیار خطرناک دامن گیر فرزندان ما شده است باید پایگاه های توانمندسازی را برای مشاوران برنامه ریزی کنیم و اتاق مشاوره به عنوان مامن امنی برای دانش آموزان در مدارس باشددانش آموزان را نسبت به تقویت کتابهای درسی درست برنامه ریزی کنیم .برای رسیدن به کیفیت مطلوب در هوشمندسازی مدارس زمینه دستیابی را از طریق الکترونیک برنامه ریزی کنیم و دانش آموزان الکترونیک را تقویت کنیم .نگهداری از اموال مدرسه باید مد نظر باشد .

وی در پایان گفت:دنیایی را که تحویل می گیریم باید بهتر تحویل دهیم هرگاه از وجود شما یک نفر بهتر نفس کشید بدانید که موثر بوده ایدشایان ذکر است: در این آئین از خدمات صفرساسانی پور مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش شهرستان کوه چنارتجلیل ومجید غلامی به عنوان مدیرجدید این اداره منصوب شد.در سوابق خدمتی مجید غلامی. معاون پرورشی مدارس آموزش وپرورش کوه چنار دیده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا