کوه‌چنار

بارندگی که باعث شلوغی صف پمپ گاز در قائمیه شد

به گزارش چنارنیوز، رنجبر مدیر عامل شرکت تعاونی شهید رجایی در پی خرابی پمپ گاز CNG این شرکت و شلوغی پمپ گاز کنار تالار مهروماه و سوالات مکرر و گلایه مخاطبان از وضعیت بوجود آمده شد به خبرنگار چنارنیوز علت وضعیت به وجود آمده را بارندگی و رعد برق اخیر و خرابی دو قطعه از تابلو پمپ گاز عنوان کرد و اظهارداشت: در صدد هستیم تا چند روز آینده این مشکل را برطرف کنیم.

پمپ گاز قائمیه

بیگدلی مسئول جایگاه سوخت شرکت تعاونی شهیدرجایی قائمیه نیز در گفتگو با خبرنگار چنارنیوز در توضیح جزییات این حادثه گفت: در بارندگی اخیر PLC یا همان هسته مرکزی تابلو که با تغیرات دما و فشار و.. بصورت هوشمند عمل و هشدار می‌دهد خراب شد.

وی گفت: قطعات مربوط به جایگاه سوخت CNG و کارشناس تعمیر چون در استان وجود ندارد و باید از تهران سفارش دهیم، که خود باعث طولانی شدن روند تعمیر این جایگاه شده است.

بیگدلی یادآور شد: کار نکردن جایگاه به شرکت نیز ضرر می‌زند و جایگاههای سوخت بدون دلیل نمی‌توانند تعطیل کنند .

مسئول جایگاه سوخت شرکت تعاونی شهید رجایی قائمیه در مورد کمبود کارت سوخت آزاد نیز گفت: کارت جایگاه قبلا سریع عوض می‌شد ولی الان تعویض کارت سوخت‌های جایگاه زمان بر شده و در حال حاضر با سه تا چهار کارت کار می‌کنیم که بعضا باعث کمبود کارت برای سوخت گیری می‌شود که این مشکل نیز بزودی حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: تاخیر در راه‌اندازی پمپ گاز جاده قائمیه شیراز در ایام نوروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا