سیاسیکوه‌چنارگالری

گزارش تصویری/راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۹ کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، راهپیمایی خودرویی و مجازی ۲۲ بهمن همزمان با دیگر نقاط کشور، با حضور گسترده مردم شهیدپرور شهرستان کوه‌چنار، در حالی برگزار شد که معادلات اتاق‌های فکر بیگانگان در همین ساعات اول نقش بر آب شد.

کوه‌چناری‌ها همزمان با بیست و دومین روز از بهمن ماه ۹۹، همزمان با سایر نقاط کشور، راهپیمایی فجر را به صورتی متفاوت برگزار کردند و با حضوری باشکوه در فضای مجازی و همچنین راهپیمایی خودرویی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

رژه موتوری و خودرویی از ساعت ۹ صبح از چهار راه اولاد به سمت میدان امام (ره) ، خیابان معلم و نهایتا در هنرستان شهید نجفی واقع در خیابان مصلی برگزار و در پایان قطعنامه خوانده شد.

خودروها با تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و دیگر نمادهای انقلابی تزئین شده‌اند همچنین پرچم‌های سه رنگ ایران از شیشه‌های خودروهایی حاضر در صحنه بیرون آمده و تکان داده می‌دادند و موتور سوارها نیز جلو جمعیت هر کس یک پرچم بزرگ در دست داشت.

پیر و جوان و خردسال، زن و مرد همه در راهپیمایی امروز حضور داشتند. مثل سال‌های گذشته آمدند و گفتند پای انقلابی که ۴۲ سال پیش پایه‌هایش بنیان نهاده شد، هستند و آرمان‌هایشان هیچ تغییری نکرده است.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال علی‌رغم تمام محدودیت‌ها برگزار شد و مردمی که خودرو نداشتند نیز با حضور در سایت‌های مرتبط با این موضوع، در راهپیمایی مجازی میلیونی مردم ایران اسلامی و شهرستان کوه‌چنار شرکت کردند تا یاد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و شهیدان را گرامی بدارند.

عکاس:علیرضا فرهمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا