دادگستریگالری

حجت الاسلام سعادت پور رئیس دادگستری شهرستان کوه‌چنار شد

به گزارش چنارنیوز، با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب استان و شهرستان ‌های کازرون، نورآباد،کوه‌چنار و فرماندار کوه‌چنار، امامان جمعه کازرون و کوه‌چنار، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کوه‌چنار برگزار شد

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس دادگستری استان فارس با اشاره به پیشرفت کوه‌چنار در همه زمینه‌های دادگستری نسبت به شهرستان‌های نوپای استان گفت: تنها شهرستان نوپا که دادسرا دارد شهرستان کوه‌چنار است.

وی با بیان اینکه قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانید گفت: خدمت در مناطق محرم ثواب دارد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: تغییر باید پیدا شود و کم کاری ببینم اولین خطا آخرین خطا خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کار در کوه‌چنار جهادی کار کنید و مقید به ساعت کاری نباشید ۲۴ ساعتی کار کنید گفت: برنامه مدون برای خود تعریف کنید و با کسی تعارف نکنید و در عین حال خوش برخورد باشید.

وی همچنین با هشدار نسبت به برهم زنندگان امنیت تصریح کرد: با کسانی که نا امنی ایجاد می کنند برخورد قاطع شود

فرماندار و امام جمعه شهرستان کوه‌چنار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام سعادت‌پور و تشکر از زحمات تقی زاده خواستار استقرار اداره ثبت اسناد، استقرار پزشک قانونی، و تکمیل ساختمان نیمه تمام شورای حل اختلاف در شهرستان کوه‌چنار شدند.

تقی زاده رئیس سابق دادگستری شهرستان کوه‌چنار به تشریح عملکرد دوران خدمتی خود شد.

حجت‌الاسلام سعادت پور از فرزندان شهرستان کازرون و پیش از این دادستان عمومی و انقلاب شهرستان‌های لامرد و گراش بوده است.

حمید تقی زاده رئیس دادگستری سابق کوه‌چنار که سابقه دادستان عمومی و انقلاب فراشبند، و رییس دادگستری شهرستانهای فراشبند و کوه چنار را دارا است به عنوان معاون قضایی رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شیراز منصوب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا