نماینده شهرستان

پیگیری ها پی‌درپی دکتر فریدون عباسی دوانی جهت ارتقا راه‌های کازرون و کوه‌چنار

دیدار دکتر عباسی دوانی با معاون وزیر راه و مدیر کل راه‌های جنوب کشور


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه‌چنار؛ در دیدار دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده این حوزه انتخابیه با خادم معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس شرکت زیر ساخت و محمدی مدیر کل راه های جنوب کشور در وزرات راه کمبود ها و مشکلات راه و جاده‌ای منطقه کازرون و کوه‌چنار مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار نماینده مردم ضمن تاکید بر تقویت و ارتقا راه و محورهای مواصلاتی کازرون و کوه‌چنار ، به نقش موثر تونل محرم اشاره کرد و خواستار تسریع در روند پروژه شد.

با رایزنی های دکتر عباسی دوانی، مهندس خادم معاون وزیر قول فعال شدن پروژه از قسمت خروجی (کمارج) و تامین بودجه و اعتبارات لازم و همچنین تامین مش و مصالح را دادند که پایان سال این حمایت محقق خواهد شد.

در این جلسه طی گفتگوی دکتر عباسی و معاون وزیر راه با پیمانکار تونل محرم بصورت تلفنی در خصوص مسائل و مشکلات فعلی این تونل گفتگو شد.

همچنین در راستای پیگیری قبلی نماینده مردم چاشنی برای انفجار تونل تأمین و به انبار پیمانکار منتقل شد و عزمی جدی برای تسریع در تونل محرم و خصوصا کار از دو طرف بوجود آمده است.

لازم به ذکر است در خصوص ماده ۵۶ شدن تونل، اقداماتی صورت گرفته که به محض قطعی شدن مجوزهای لازم از سمت برنامه و بودجه اطلاعات را به مردم شریف منتقل خواهیم کرد.

در این جلسه طی گفتگوی تلفنی با پیمانکار محور راهدار به قائمیه و کنارتخته در خصوص جزئیات و زمان بندی تامین قیر و اجرای عملیات راه سازی تصمیماتی گرفته و مقرر شد نسبت به‌چند نقطه مهم‌ از جمله مسیر عبور لوله آب و لوله گاز با شرکت های آب منطقه ای و گاز استان مشورت و هماهنگی شود تا حداقل هزینه برای عبور این لوله ها در نظر گرفته شود.

روابط‌عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده کازرون و کوه‌چنار

بیشتر بخوانید: افتتاح بیمارستان امام علی (ع) با پیگیری های دکتر فریدون عباسی در سال آینده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا