اخبار ویژهگالری

بهره‌برداری از چندین پروژه در کوهچنار در دهه فجر

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس که برای افتتاح طرح‌ها دهه فجر به شهرستان کوهچنار سفر کرده بود از افزایش ۶۷۵ درصدی اعتبار پروژه‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت در این شهرستان در دهه فجر ۵۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۱۴  میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید یا ساخت آنها شروع خواهد شد.

بهره برداری از فاز اول تولید انواع اسپری گازی با ظرفیت تولید ماهانه ۱۴ هزار انواع قوطی اسپری گازی اعم از اسپری گاز فندک اسپری چسب ۱۲۳ اسپری داشبورد اسپری لاستیک و تمام اسپری‌های گازی با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در زمینی به مساحت دوهزار متر مربع در ناحیه صنعتی شهرستان کوه‌چنار شروع به کار کرد.

 طرح تولید آسفالت اولین بار در شهرستان کوه چنار با ظرفیت تولید ۳۰ هزار تن در سال نیز به بهره‌برداری رسید که ۵۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در واحد تولیدی مشغول به کار خواهند شد.

 اقلیم شناسی خودکار با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید که پنج پارامتر سرعت باد جهت باد دما بارش و میزان رطوبت را اندازه گیری می کنند و کشاورزان شهرستان کوه‎‌چنار از مزایای این اسیتگاه برخوردار خواهند شد.

 در حوزه ورزش نیز یک زمینه چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در روستای گرگدان در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید و همزمان ساخت پنج چمن مصنوعی دیگر نیز در شهرستان آغاز شد.

 نشست با سران طوایف و عشایر و همچنین نشست با اقشار مختلف مردم شهرستان کوچه از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس در سفر به شهرستان کوه‌چنار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا