دادگستریشورای اسلامی شهر و شهرداری

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قائمیه به مناسبت هفته قوه قضاییه

شهردار و اعضای شورای اسلامی، شهر قائمیه در پیامی مشترک سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به تمامی مسئولان و دست اندرکاران امر قضاوت تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست تیرماه، یادآور روزهای حزین و عظیمی است که در آن، بدخواهان، بزرگ‌مرد عزیزى را از ایران گرفتند که امام راحل عظیم‌الشان شهید بهشتى را «یک ملت برای ملت ما» می‌دانستند.

به یقین قوه قضاییه، به‌عنوان نمود نظام مردم سالارى دینی ایران، یکی از مهم‌ترین ارکان حاکمیتی است که رسالت خطیری در زمینه احیای عدالت، احقاق حقوق عامّه، گسترش فرهنگ عدالت‌خواهی، ایجاد و بسط مَشی و منش قانون‌گرایی و جلب اعتماد عمومی برعهده دارد.

نقش آفرینی دستگاه قضا در حل مشکلات پیشرو پیشرفت و آبادانى در کشور در همراهی و هم افزایی با دولت موجب شده تا فرآیندهای جبران عقب ماندگی ها، رشد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و جهش تولید با مشارکت مردم بیش از پیش سرعت بگیرد.

اینجانبان ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای گرانقدر هفتم تیر به ویژه شهید دکتر بهشتى و قدردانی از تلاشهای پرثمر دستگاه قضا هفته قوه قضاییه را به جنابان آقایان حجت‌الاسلام مسلم سعادت‌پور رئیس دادگستری _ احمد مولایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهچنار، قضات، دادیاران، بازپرسان، بازرسان و خدمتگزاران ساعی این قوه درشهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ توفیقات روزافزون این عزیزان در انجام این مسئولیت خطیر را خواستاریم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قائمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا