اداراتفرمانداری

کوچکترین خللی نباید در امر خدمت رسانی به مردم ایجاد شود

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در نشست شورای اداری صبح دوشنبه با اشاره به حادثه تلخ و غم بار سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و دیگر همراهان در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این سانحه دلخراش آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به شهادت رسید که مایه تأسف و تأثر همه آحاد جامعه شد.

وی تاکید کرد: مردم و محتوای این انقلاب و حکومت الهی با شهادت عجین است و آنگونه که رهبری معظم فرمودند در اداره مملکت و دولت کوچکترین اختلالی ایجاد نخواهد شد.

هاشمی گفت: ایران اسلامی و این حکومت الهی از گردنه های سخت و ترورهای کور و شهادت مردان بزرگ و فتنه های سنگینی عبور کرده است و اگر چه شهادت و خلاء این مردان الهی همچون آیت الله رئیسی مصیبت بزرگی برای نظام و مردم ما است اما ساختار حکومتی و درخت تنومند انقلاب اسلامی بیش از گذشته مستحکم تر و پر قدرت تر به راه پر ثمر و مسیر امیدبخش خود ادامه خواهد داد.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار از مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی و خدمات رسان خواست که قوی تر و جدی از گذشته پای کار باشند و به مردم خدمت کنند و کمترین خللی نباید در امر خدمات دهی به مردم ایجاد شود.

وی با برشمردن شخصیت والای آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: رئیس جمهور شهید، دارای روحیه انقلابی، جهادی، مردمی و ساده‌زیستی و خادم‌الرضا(ع)، خادم ملت، سید محرومان و شهید راه خدمت بود.

در این جلسه که همراه با سوگواری و عزاداری بود یکی از مداحان با سوگواری یاد و خاطره شهیدان در حادثه سقوط بالگرد را گرامی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا