اجتماعیاخبار ویژهچند رسانه ایشهرستانفرمانداریفرهنگیکوه‌چنارگالریمذهبی

کوه‌چنار در عید غدیر سراسر نور و شادی است

شهرستان کوه‌چنار همزمان با عید سعید غدیر خم سراسر جشن و سرور شده و شهروندان روز ولایت حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را گرامی داشتند.

به گزارش چنارنیوز، جشن‌های “دهه ولایت” از دهم ذی الحجه و عید قربان در کوه‌چنار آغاز شد و تا عید غدیر ادامه یافته است.

بدین مناسبت شهر قاپمیه و دیگر مناطق شهرستان با آذین‌بندی خیابان ها و معابر و نیز چراغانی مساجد، پرچم های رنگی و نصب پرچم‌های بزرگ خود را برای گرامیداشت این دهه و به‌خصوص عید سعید غدیر آماده کردند.

از شامگاه دوشنبه جشن عید سعید غدیرخم و سرور سراسر کوه‌چناررا فرا گرفت و شیفتگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در قائمیه با برپایی مجالس شادی، پخش شربت و شیرینی به استقبال این عید فرخنده و باشکوه رفتند.

همچنین جشن بزرگ عید غدیر در پاک جامع قائمیه به همراه  مدیحه سرایی مداحان اهل بیت علیهم السلام

و اجرای برنامه های شاد و متنوع و توزیع پنج هزار غذای نذری از جمله این برنامه ها بود.

اهداء لوازم ضروری منزل، شامل یخچال، کولر، ماشین لباسشویی، بخاری،اجاق گاز، اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی وسیاحتی، مشهد مقدس،حرم مطهر امام خمینی (ره) کرمان (مرقدشهید قاسم سلیمانی) .اصفهان، توزیع گوشت قربانی بین خانواده های ایتام ونیازمندان تحت حمایت کمیته امداد تکریم مددجویان زمین گیر وبیمار نیز از کارهای انجام شده توسط اداره کمیته امداد شهرستان در دهه ولایت و امامت بود.

از صبح امروز( سه‌شنبه) نیز نقاط مختلف شهرستان کوه‌چنار در گرامیداشت عید ولایت زینت یافته و سادات نیز به یمن این روز فرخنده شیرینی و شربت توزیع می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا