شورای اسلامی شهر و شهرداری

کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی قائمیه؛ هدیه‌ای ویژه به بانوان و شهروندان

به گزارش چنارنیوز، همزمان با هفته دولت با حضور مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری فارس کلنگ دو پروژه مهم عمرانی در شهر قائمیه به زمین زده شد. این پروژه‌ها شامل پارک بانوان با طراحی منحصربه‌فرد و فضایی آرام و دلنشین و همچنین میدان ورودی جدید با هدف کاهش ترافیک و بهبود منظره شهری هستند.

پارک بانوان قائمیه در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، به مکانی برای تفریح، ورزش و استراحت بانوان تبدیل خواهد شد. نکته قابل توجه در این پروژه، استفاده از نیروهای خانم برای مدیریت و نگهداری از پارک است که نشان از توجه ویژه به امنیت و آرامش بانوان دارد.

شهردار قائمیه در این مراسم اظهار داشت: “با افتتاح این پارک، گامی مهم در جهت تامین نیازهای بانوان شهر با هدف ارتقأ روحیه شادی و نشاط در بانوان شهر قائمیه ایجاد خواهد شد.”

لازم به ذکر است که اعتبار این پروژه از محل مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و مصوبات سفر ریاست جمهوری شهید رئیسی تامین شده است.

میدان ورودی جدید نیز با شعاع ۳۰ متر از مرکز و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک و بهبود منظره ورودی شهر خواهد داشت. شهردار قائمیه در این خصوص گفت: “با توجه به اینکه از این میدان معبری ۲۰ متری به سمت جاده خط گاز منشعب می‌شود که با فاصله ۵ کیلومتری به جاده کازرون منتهی می‌گردد، امیدواریم پس از اجرای باند مذکور حدود ۴۰ درصد از ترافیک مرکز شهر را کاهش دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا