دادگستریفرمانداری

پیام تبریک فرماندار شهرستان کوهچنار به مناسبت هفته قوه قضاییه

فرماندار شهرستان کوه‌چنار به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه پیام تبریک صادر نمود، متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در حراست و پاسداری از آرمان های والای اسلام و ارزش های انقلاب شکوهمند دارد.

یکی از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحقق عدالت و قسط و بناکردن حکومتی بر مبنای دادگستری و تحکیم پایه‌های عدل در جامعه است و بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار، برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است.

شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان فرصتی برای تکریم تلاش خادمان قوه قضاییه است، بی‌شک قوه قضاییه در سراسر میهن اسلامی، وظیفه‌ای حساس در احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و نقشی اساسی در تحقق بخشیدن عدالت در جامعه را عهده دار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر دستگاه قضایی، هفته قوه قضاییه را حضور ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات وکارکنان متعهد دادگستری شهرستان کوه‌چنار تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به مردم شریف وقدرشناس این شهرستان را مسألت دارم.

سید محمود هاشمی
فرماندار شهرستان کوه‌چنار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا