اخبار ایراناخبار جهاناخبار ویژهاداراتشهرستانفرمانداریکوه‌چنار

نگاهی به دو سفر پربرکت "شهید خدمت" به کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، رصد و بررسی سفرهای استانی رئیس جمهور و دولتمردان سیزدهم نشان می دهد که آیت الله رئیسی با برنامه و شناخت و اشراف کامل بر مشکلات و چالش‌های پیش رو متناسب با هر منطقه و اقلیمی به دنبال شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته و البته کاهش دردها و معضلات در این مناطق از گذشته های دور بود.

نگاهی به آثار و نتایج مثبت و امیدبخش مصوبات سفر دور نخست رئیس جمهور و البته آن افق روشنی که آیت‌الله رئیسی در مجموع برداشت‌ها و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه برای استان فارس ترسیم کرده بود، نشان می دهد که وضعیتی امیدوارکننده از اجرای پروژه‌ها و مصوبات سفر در حوزه‌های گوناگون برای  شهرستان کوه‌چنار اتفاق افتاده است.

در دور اول سفر هیات دولت به شهرستان کوه‌چنار علی اکبر محرابیان وزیر نیرو عصر پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ به این شهرستان سفر و رسیدگی به مشکلات قطع مکرر برق ، مسایل توسعه شهرستان نوبنیاد کوه‌چنار ، مشکلات تامین آب آشامیدنی ، توجه به مناطق محروم و روستاهای این شهرستان و توجه به زیر ساخت ها از جمله موارد مطرح شده در این سفر بود.

بازدید وزیر نیرو از کوهچنار

خیلی از مشکلات از جمله افتتاح جاده ابوالحیات، آبرسانی به روستای کنده‌ای، خیلی از زیرساخت‌های جاده‌ای و صنعتی شهرستان و توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی این شهرستان حل گردید.

رئیس جمهور و هیات وزیران در هفتمین مقصد دور دوم سفرهای استانی خود بار دیگر در سفری ۲ روزه به استان فارس و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت به شهرستان کوه‌چنار سفر کرد.

در این سفر علاوه بر پیگیری مصوبات دور اول سفر دو مدرسه شهید امینی الیاس آباد و شهید رزمجویی در روستای مظفر آباد به بهره‌برداری رسید.

پیگیری تکمیل محور قائمیه به راهدار، اعتبار ساخت مجتمع اداری شهرستان، احداث طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری، پیگیری پروژه های عمرانی، بهداشتی، خدماتی و ورزشی و… در سفر هیئت دولت به استان و شهرستان انجام شد.

رئیس جمهور هیچ‌گاه از تلاش جهادی دست نکشید و شخصا به نقاط محروم سفر کرد تا آبی بر آتش دل‌های سوخته محرومان باشد.

وی سرانجام روز گذشته ۳۰ اردیبهشت‌ماه در یک روز بارانی بهاری در سفر به آذربایجان شرقی برای افتتاح چند پروژه ملی و استانی در مسیر بازگشت با بالگرد به تبریز در حدود ساعت ۱۳ دچار سانحه شد و به همراه ۸ تن از همراهانش از جمله وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به فیض شهادت نائل آمد.

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا