اخبار ایرانامام جمعهانتخاباتسیاسی

مشارکت حداکثری و انتخاب خوب دو مسئله مهم در انتخابات پیش رو

به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام سید محمد علی شهیم امام جمعه شهرستان کوه‌چنار در خطبه نماز جمعه با اشاره به شهادت رئیس جمهور اظهارداشت: خدمات او ثبت شد مردم دیدند، لمس و حس کردند به همین خاطر در داغ او همه خود را داغ دیده فرض کردند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: موضوع اول آنچه مهم است شور و شعف و مشارکت حداکثری است تا مشت محکم به یاوه‌گویی های دشمن باشد و مسئله دوم انتخاب خوب است.

خطیب جمعه کوه‌چنار به اهمیت مشارکت حداکثری و تشکیل دولت قوی اشاره کرد و گفت: با مشارکت حداکثری رئیس جمهوری قوی به میدان می‌آید و این استحکام رو برای ملت ایجاد می کند.

حجت الاسلام شهیم به کم‌کاری هایی از قبیل معطل گذاشتن اقتصاد و دیگر کارهای کشور به برجام ، کرونا، سیاست خارجه، فروش نفت و… اشاره کرد و اظهارداشت: بسیاری از کارهای معطل مانده در دوران شهید رئیسی به سرانجام رسید و این اوج بی انصافی است که خدمات صورت گرفته را فراموش کنند.

وی گفت: امروز مهم این است که با یک مشارکت خوب و مردانه به میدان بیاییم ، مردانه حرف بزنیم مردانه تبلیغ کنیم برای حضور فکر نکنیم حالا من نمیام می‌خوام اعتراض بکنم به چی اعتراض بکنیم نتیجه چیه بعضی بدانند اینکه بیان بگویند ما نمی‌آیم که نظام جمهوری اسلامی منحل بشود این را در خواب ببینید نظام جمهوری اسلامی ایران به قوت خودش باقیست.

امام جمعه کوه‌چنار گفت: خطابم به اون‌هایی که نشستن دارن برنامه‌ریزی می‌کنند اونهایی که هنوز انتخابات رخ نداده است هنوز انتخاباتی صورت نگرفته است مثل فتنه ۸۸ دارند الان خط و مشی فتنه روز بعد از انتخابات رو دارن می‌کشند دیگه خواب ببینید که فتنه ۸۸ دیگری بخواد رخ بدهد امروز مردم ما روشن‌تر از همیشه بیدارتر از همیشه محکم‌تر از همیشه انشالله به میدان خواهد ماند.

حجت الاسلام شهیم به آزادی حمید نوری اشاره کرد و گفت: اقتدار دیپلماسی ایران هم جز میراث شهید بزرگوار است که آقای نوری شهروند ایرانی که در سال ۹۸ در جریان سفر خودش به سوئد با طرح اتهامات واهی از طرف گروهک منافقین. و دستگاه قضایی سوئد بازداشت شده بود دیدید با افتخار وارد کشور شد.

وی به خدمات دولت شهید رئیسی در راه اندازی کارخانجات و چرخ صنعت اشاره کرد و از کسانی که این خدمات را نادیده میگریند گلایه کرد.

خطیب جمعه کوه‌چنار با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: یاد کنیم از شهید بزرگوار شهید بهشتی و شهید بزرگوار شهید رئیسی در این دوره‌ای که ایشون تصدی قوه قضاییه هم داشت امیدوارم این عزیزان ما در این عرصه‌ام که دارن خدمت میکنن با ایجاد عدل در جامعه و امید در جامعه انشاالله خدای متعال بر توفیقاتشون بیفزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا