امام جمعه

مجلس هرچه سریعتر تکلیف دولت را مشخص کند

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان کوه چنار حجه الاسلام والمسلمین شهیم،امام جمعه شهرستان کوه چنار با اشاره به برپایی مواکب در شهرستان گفتند:الحمدلله در گوشه گوشه ی این کشور موکب های عزاداری ابی عبدالله و پذیرایی از زائران برپاست و شهرستان ما الحمدلله مستثنی نیست.جز شهرستان هایی هستیم که پذیرای زوار حضرت سیدالشهدا هستیم. خب همان طوری که شما مردم زبانزدید به مهمان نوازی،درخواست دارم که امسال هم مثل همیشه از این زوار ابی عبدالله با آغوش باز پذیرایی کنید.

امام جمعه شهرستان کوه چنار با اشاره به تقدیم فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس گفتند: الان دیگر نوبت مجلس دوازدهم است تکلیف دولت را در سریع ترین زمان ممکن مشخص کند. از ترکیب اسامی پیشنهادی به نظر می رسد که جناب آقای دکتر پزشکیان تلاش کرده است به توصیف دولت وفاق نزدیک بشود. اقتضای تحقق مطالبات رهبر حکیم انقلاب توجه به تشکیل سریع تر دولت از یک طرف و توجه به معیارهایی که رهبری مشخص کردن، نمایندگان محترم باید به این دو موضوع مواجهه مثبت و تعامل حداکثری به این مرحله ورود پیدا بکنند که زود کار ملت را مشخص بکنند. از طرف دیگر هم اختیارات قانونی خودشون رو نادیده نگیرند و با شاخص های اعلامی از سمت رهبری سهل انگارانه روبرو نشوند.

حجه الاسلام والمسلمین شهیم اصل انتقام را یک مبنای قرآنی و فقهی دانستند و درباره برخی از غرب گرایان اینطور بیان کردند:برخی از غرب گرایان داخلی هم باید بدانند با تطهیر آمریکا در همه جنایات آمریکا شریک اند. همچنین این که ایران را بعضی توصیه می کنند به خویشتن داری و عدم واکنش، این سخن یا جاهلانه است یا خائنانه. کسی که ژست و تظاهر به عقلانیت، انتقام را هزینه دار معرفی می کند باید بداند هزینه ذلت و تسلیم به مراتب سنگین تر و عظیم از مقاومت و ایستادگی است. اینکه بعضی وا رفتند و بعضی به عقب کشیدند این ذلت است. این حق مسلم ماست که انتقام بگیریم و انتقام هم خواهیم گرفت. نه به چهار موشک، انشاءالله به زودی خواهید دید، فرمانده محترم جبهه یمن هم بیان کردند تدبیر شده است منتظر وقتش هستیم که انشاءالله آن کاری که باید بشود صورت بگیرد انشاءالله این امر محقق خواهد شد و کاری خواهد شد که دل امت اسلام را انشاءالله در این امر شاد می کند.

حجه الاسلام والمسلمین شهیم با بیان موفقیت های ورزشکاران و کسب ۱۲ مدال رنگارنگ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس،افزودند:ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بالاتر از کشورهایی نظیر سوییس، بلژیک ،دانمارک، ترکیه، پرتغال، آرژانتین، عربستان، قطر قرار گرفت.مدال های رنگارنگ ایران در المپیک پاریس مربوط به دو رشته کشتی و تکواندو است. خوب است بدانید سرمربیان این دو رشته دو تا خصلت ویژه دارند. یکی اینکه جوانند. دوم اینکه ایرانی اند، خارجی نیستند.در این رقابت ها این کاروان به نام خادم الرضا علیه السلام، شهید آیت الله رئیسی و انصافا مدیون توجه و برنامه ریزی های دولت سیزدهم بود که امیدواریم راه آغاز شده در دولت چهاردهم هم همین مسیر باشد و ادامه پیدا بکند.

امام جمعه شهرستان کوه چنار با اشاره به حمله اوکراین به روسیه گفتند:نیروهای اوکراین از دو جنبه تجهیزات و نیروی انسانی دچار کمبود است و تحمل شکست سخت و بازگشتن به مرزهای اوکراین نتیجه این کار خواهد شد و این هم قطعی است،و شاید تنش در منطقه بیشتر بکند. اشتباهی که اوکراین انجام داد آن هم با شیطنت غرب گراهایی که در آن جا بودند، این مسئله را قطعا تشدید خواهد کرد.

حجه الاسلام والمسلمین شهیم با اشاره به وضعیت نابسامان در انگلیس و وضعیت ناامن مسلمانان ساکن انگلیس بیان کردند:شنیدید که سه دختر در انگلستان به ضرب چاقو کشته شدند. هشت کودک دیگر و دو فرد بزرگسال هم در جریان این حمله به کلاس رقص تابستانی در این مجموعه زخمی شدند. پلیس یک جوان هفده ساله را مظنون این حمله اعلام کرده است. خب در میان این شایعات، اتفاقاتی افتاد. راست گراهای افراطی مهاجر ستیز انگلستان برخاستند از طرف مقابل هم پناه جویان مسلمان به پا خواستند.وضعیتی که الان پیش آمده است وضعیت خوبی نیست.مسلمانان در آن جا فضای امنی را ندارند. انگلستان بارها نشان داده است که در مسئله نژادپرستی با مهاجران و مسلمانان سر جنگ دارد و سر دوستی و آشتی را ندارد.خیلی ها در کل اروپا دارند مسلمان می شوند و امیدواریم که انشاالله شاهد این باشیم که همه کشور ها مسلمان شدند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا