امام جمعه

فردی که در یک مجموعه مسئولیت دارد در مقابل دشمن گل به خودی نزند

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان کوه چنار،حجه الاسلام والمسلمین شهیم، امام جمعه شهرستان کوه چنار با اشاره به گزارش آژانس بین المللی اتمی درباره ذخایر اورانیوم جمهوری اسلامی ایران گفتند:این آژانس در گزارش فصلی خود اینطور آورده است که ذخایر اورانیوم جمهوری اسلامی ایران بیش از حد معمول است. جایگاه آژانس بین المللی اتمی از یک نهاد فنیحقوقی به یک ابزار سیاسی در دستان زورگوی غربیصهیونیستی تنزل داده شده است. باید جناب آقای رافائل گروسی بداند که گرچه رئیس جمهور جناب آقای پزشکیان بهشان وعده ملاقات داده،اما مسیر حل و فصل موضوعات فی مابین ایران و آژانس سیاسی نیست، فنی و حقوقی است. فقط از گذرگاه جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و بر اساس قانون اقدام راهبردی می تواند این مسیر را طی بکند و بیش از این نمی تواند درخواست داشته باشد.

امام جمعه شهرستان کوه چنار به اشاره به عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی در کرانه باختری بیان کردند:ارتش صهیونیستی دلیل کارش تلاش برای رویارویی با گروه های مسلحی که در مناطق مختلف کرانه باختری پراکنده شدند خود را آماده می کنیم. می خواهیم یک عملیات نظامی پیش دستانه داشته باشیم.می گویند آن چیزی که باعث می شود همین مردم عادی بیایند بپیوندن به حماس و جنبش های دیگر، ما می خواهیم جلوشان را بگیریم.دشمن بداند نه تنها به هدفش نزدیک نخواهد شد، به قطع و به فضل الهی ان شاءالله همه این عملیات هایی هم که دارد انجام می دهد خاری به چشم خود صهیونیست خواهد شد.

حجه الاسلام والمسلمین شهیم در ادامه گفتند:روز چهارشنبه۳۱ خرداد ماه طالبان با انتشار یک بیانیه ای اعلام کرد که مولوی بدرالدین حقانی به عنوان سفیر افغانستان در امارات تعیین شده است. و ایشان استوارنامه خودش را تحویل داده است.دیپلمات ها و تحلیلگران بین المللی معتقدند که پذیرش سفیر رسمی یک گام مهمی در زمینه توسعه در روابط دوجانبه است.امیدواریم که طالبان بتواند به نوعی خودش را جا بیندازد تا بتواند کار مردم افغانستان هم راه بیندازد.

حضرت حجه الاسلام والمسلمین شهیم ضمن تقدیر و تشکر از نیروی امنیتی و انتظامی در جهت ایجاد امنیت برای مردم به انتقاد از برخی مسئولین و موضع گیری ها بر علیه نیروی انتظامی پرداختند و گفتند: گاهی وقت ها نوع صحبت مسئولین گل به خودی زدن است.اینکه که جوانی می آید در یک مجموعه انتظامی به هر دلیلی که دستگیر شده است و همه هم او را می شناسند چه در فضای رسانه ای،چه در فضای حقیقی به عنوان یک اوباش ،به عنوان یک عربده کش، کسی که نظم جامعه را دارد به هم میزند، دستگیر می شود در یک مجموعه انتظامی قرار می گیرد بعد مسئولی بیان می کند که این فلان طور است و نیروی انتظامی را محکوم می کند.من در درجه اول خدا قوت بگویم به عزیزانی که دارند برای امنیت جامعه همت و تلاش می کنند. فردی که در یک مجموعه مسئولیت دارد باید بداند که در مقابل دشمن گل به خودی نزند.اگر می خواهید تذکر بدهید حرفی نیست، ممکن است من در یک مقام در یک جایگاه اشتباه بکنم.اما کل یک مجموعه را زیر سوال بردن یک نگاه راهبردی غلطی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا