اجتماعیاخبار ویژهانتخاباتسیاسیشهرستانکوه‌چنار

شور انتخاباتی در کوه‌چنار برای خلق حماسه‌ای دیگر

این روزها ستادهای انتخاباتی شهر شور و حالی بی‌نظیری دارند، مردم از تمامی اقشار جامعه با هیجان و امید به بهبود وضعیت کشور، در این ستادها حضور و نظرات خود را بیان می‌کنند.

به گزارش چنارنیوز،  شمارش معکوس برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با پررنگ شدن فعالیت ستادهای تبلیغاتی کاندیدها نیز در سطح شهر آغاز شده و شور و هیجان خاصی برای بهتر برگزار شدن انتخابات ۸ تیرماه در بین مردم موج می‌زند.

روزهای منتهی به انتخابات همواره با هیجان و تحرکی خاص همراه است. این روزها، خیابان‌های شهر پر از رنگ و بوی تبلیغات انتخاباتی است.

در روزهای و شب‌های منتهی به روز ۸ تیرماه چهره شهرها، خیابان‌ها حتی مناطق روستایی شهرستان کوه‌چنار کاملاً رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته و تمامی نامزدهای این دوره به همراه طرفداران خود هر کدام به روش و شیوه‌ای به دنبال کسب آرای مردمی هستند.

توزیع بروشور، نصب و الصاق بنرهایی حاوی عکس‌ها و شعارهای نامزدهای انتخاباتی در معابر و میادین اصلی و فرعی شهرها به همراه برگزاری نشست‌ها، همایش‌های شبانه روزی با حضور اقشار مختلف مردمی، حضور در مراسم‌های مختلف، مساجد و… از شیوه‌های این دوره تبلیغات برای جلب آرای مردمی در کوه‌چنار است.

میزگردها، تریبون آزاد، میتینگ‌ها و نشست‌های مردمی در ستادهای نامزدهای انتخاباتی نیز رفته رفته طولانی‌تر از روزهای دیگر در حال برگزاری است و دفاتر نامزدهای انتخاباتی رفته رفته به روز انتخابات هم اکنون پر از تجمع طرفداران کاندیداهاست.

 حضور پرشور نسل جوان در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری

با وجود اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به علت حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراه و شهادت آنها که در آخرین روزهای اردیبهشت سال جاری به وقوع پیوست زودتر از موعد برگزار می‌شود اما انتخابات با تلاش ستادهای انتخاباتی سر و شکل گرفته و شور سیاسی در جای جای کشور و به تبع آن شهرستان کوه‌چنار به ویژه در شهر قائمیه رو به فزونی است.

شور و شوق انتخاباتی به ویژه با برگزاری مناظره‌ها و میزگردهای تلویزیونی نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است و با توجه به اینکه شهرستان کوه‌چنار رنگین کمان اقوام به شمار می‌رود ستادهای تبلیغاتی برنامه‌های مختلفی با محوریت اقوام و نشست با بزرگان قبایل و حضور رؤسای ستادها در اقوام و عشایر مختلف برگزار کردند تا از این طریق به وزن سبد رأی خود بیفزایند.

حضور پرشور جوانان تا پاسی از شب در ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی زمینه ساز مشارکت پرشور برای انتخابی اصلح در کوه‌چنار را فراهم کرده و این حضور پرشور در تریبون‌های آزاد، برگزاری میزگردهای انتخاباتی در ستادهای نامزدها نمود بیشتری دارد.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در گفتگو با خبرنگار چنارنیوز گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۴۴ هزار نفر در شهرستان کوه‌چنار برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه واجد شرایط رای دادن هستند.

این مقام مسوول با بیان این که ۵۹ صندوق اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کوه‌چنار فعال می شود، گفت:  از این تعداد صندوق اخذ رای ۲۳ صندوق ثابت در روستاهای شهرستان کوه‌چنار و ۹ صندوق سیار روستایی فعال خواهند شد.

وی ادامه داد: از مجموع ۵۹ صندوق اخذ رای که برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان فعال خواهد شد، ۲۶ شعبه ثابت شهری و یک شعبه سیار شهری است

هاشمی با بیان این که همه زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان کوه‌چنار فراهم شد، افزود: تمامی نیروهای اجرایی سر صندوق ها مشخص شدند و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

این مقام مسوول تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در سر صندوق های اخذ رای برای برگزاری انتخابات هشتم تیرماه به کار گیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا