هلال احمر

رقیه رستمی آقاجری نفر اول شورای اجرایی هلال احمر کازرون و کوهچنار شد

سید ایمان موسوی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهچنارگفت: ششمین دوره انتخابات مجمع هلال‌احمر شهرستان کازرون و کوهچنار هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد و اعضای شورای اجرایی هلال ‌احمر این شهرستان ها مشخص شدند.

سید ایمان موسوی در گفت‌وگو با چنارنیوز اظهار کرد: هم‌زمان با سراسر کشور انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان های کازرون و کوهچنار با حضور اعضای فعال بخش‌های جوانان، داوطلبان و امدادگران این نهاد مردمی برگزار شد.

وی افزود: پس از شمارش آرا انتخابات دوشهرستان کازرون و کوهچنار رقیه رستمی آقاجری با کسب ۳۷۱ رای به عنوان نفر اول ،فریبا محمدزاده ۲۳۶رای، سعیده طهماسبی ۲۱۲ رای و عباس رزازان ۱۴۶ رای بع عنوان شورای اجرایی معرفی گردید.

سید ایمان موسوی تصریح کرد: الهام رهنما نیز با کسب ۵۲۳رأی به عنوان بازرس انتخاب شد.

رئیس هلال احمر کوهچنار ضمن تشکر و قدردانی از تمامی اعضایی که با رای دادن خود در این انتخابات مشارکت داشتند بیان داشت: این انتخابات هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود که چهار نفر به عنوان «شورای اجرایی» و یک نفر به عنوان «بازرس» انتخاب می‌شوند.

وی در پایان گفت: حضور در مجمع استانی و نظارت بر عملکرد جمعیت هلال احمر از مهم‌ترین وظایف اعضای شورای اجرایی محسوب می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا