فرمانداری

دیدار فرماندار و مدیرکل دامپزشکی: سلامت مردم اولویت است

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار به همراه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان، ضمن دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان درباره فعالیت‌ها، طرح ها و خدمات دامپزشکی به گفت و گو پرداخت.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با اشاره به بیماری ها و مخاطراتی که ممکن است از طرف دام در سلامت جامعه تأثیرگذار باشد، تاکید کرد: نظارت بیشتر دامپزشکی در حفظ سلامت مصرف کنندگان الزامی است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی و به تبع آن کاهش آمار ابتلای انسانی به بیماریهای مشترک بین انسان و دام در شهرستان گفت: برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی یکی از اقدامات بسیار تاثیر گذار و با ارزش است، که از همت و تلاش اداره دامپزشکی و بسیج سازندگی شهرستان در این خصوص، کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

وی حمایت خود را در جهت پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی اعلام کرد و افزود: سلامت مردم مهم‌ترین مسئله در حیات بشری است و مجموعه فرمانداری شهرستان از طرحهای سلامت محور این اداره حمایت خواهد کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه گفت: دامپزشکی با سلامت مردم ارتباط مستقیمی دارد و بی شک تلاش ها در این حوزه در واقع سلامت مردم و جامعه را تأمین می کند.

وی بر نظارت دقیق اداره دامپزشکی بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی تاکید و خاطر نشان کرد: هیچگونه کوتاهی و تعللی نباید رخ دهد که یقین داریم اداره دامپزشکی کوه‌چنار در حوزه ی نظارت، کار را به خوبی انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا