حوادث و انتظامی

دستگیری عاملان سنگ پرانی، خیال رانندگان کامیون‌ها راحت شد

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: ۶ نفر از عاملان سنگ پرانی که باعث ناامنی برای رانندگان کامیون‌ها شده بودند دستگیر و روانه دادسرا شدند.

سرهنگ حسینعلی شیروانی اظهار داشت: در  پی وقوع چند فقره سنگ پرانی به سمت خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، با توجه به اهمیت موضوع و استرس دیگر رانندگان، شناسایی و دستگیری افراد هنجارشکن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های زنی‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی عاملان اصلی ناامنی و سنگ‌پرانی به سمت خودروها شدند.

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی موفق شدند در این خصوص ۶ نفر که با سنگ‌پرانی باعث ناامنی و استرس برای رانندگان شده بودند را دستگیر کنند.

سرهنگ “شیروانی” با بیان اینکه در این خصوص ۳ دستگاه موتورسیکلت که متهمان با آن تردد و اقدام به سنگ پرانی می‌کردند توقیف شد، تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم بوده و تبعّات جبران ناپذیری در بر خواهد داشت، گفت: پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد و می‌طلبد شهروندان ضمن نظارت بر فرزندان خود و کنترل هیجانات آنها، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دکمه بازگشت به بالا