اخبار ویژهفرمانداری

خدمت به جامعه و رسیدگی به امور مردم راه و مسیر شهیدان است

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و یاران باوفایش و گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد، به همراه مراسم وداع با پیکر محیط بان فداکار (سید حسین حسینی) که حین انجام وظیفه در اثر سانحه تصادف به ملکوت اعلی پیوست در شهرستان کوه چنار برگزار شد.

حجت الاسلام شهیم امام جمعه شهرستان کوهچنار در این مراسم گفت: این روزها شهرستان ما دوبار عزادار شد یکی همراه با کشور و در سوگ فقدان رئیس جمهور و همراهان ایشان و بار دیگر از فقدان نیروی خدوم سید حسین حسینی محیط بان شهرستان کوه چنار که در راه خدمت به جامعه به ملکوت اعلی پیوستند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره تمام شهدای عرصه خدمت گفت:عزیزانی که همواره پر تلاش و فعال تا پای جان خود، برای آسایش، امینت و رفاه جامعه فعالیت کرده اند، مطمئنا در نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند و با احترام کامل باید گفت که راه سید حسین حسینی ها ادامه دارد مسئولین و محیط‌بانان در این زمینه وظیفه سنگین تری دارند و باید راه این عزیزان را ادامه دهند.

هاشمی فرماندار کوه‌چنار نیز در این مراسم گفت:طی۲سال اخیر که درشهرستان مسئولیت داشتم همواره شاهد فعالیت ها و تلاش محیط بان عزیزمان بوده ایم و درحوزه کاری خود خدمات گسترده ای به جامعه ارائه کرد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت؛ امروز اگر می‌خواهیم شهدا از ماراضی باشند باید رهرو آنها باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا