آموزش و پرورش

جشن غنچه ها در کوه چنار برگزار شد

جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها برای نوآموزان پیش دبستانی همزمان با سراسر کشور و با حضوربیش از  ۶۰۰ نوآموز در کوه چنار برگزار شد.

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کوه چنار، جشن غنچه ها و شکوفه ها همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین با حضور بیت اله هوشمندی معاون  آموزش و پرورش  و  حسین نادری کارشناس فرهنگی هنری در پیش دبستانی گلهای امید  آغاز شد.

بیت اله هوشمندی معاون آموزش و پرورش کوه چنار  در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها با بیان اینکه خوشحالم در شرایط متفاوت امروز با استقبال بی نظیر خانواده‌ها مواجه شدیم گفت: دوره پیش دبستانی بخشی از نظام آموزش و پرورش است که با هدف آماده سازی نوآموزان برای حضور در رده‌های رسمی علم آموزی و مهارت آموزی پیش بینی شده است، زیرا در آن الفبای علم آموزی و تربیت به کودکان آموزش داده می‌شود.

بیت اله هوشمندی گفت:در این مراسم، نوآموزان با محیط مدرسه، مربی و همکلاسی‌های خود بیشتر آشنا می‌شوند و با برگزاری جشنی مفرح مناسب با سن آنها خاطره‌انگیز می‌شود.

هوشمندی افزود:در دوره پیش دبستانی کودک با فعالیت و کار گروهی، تمیز کردن وسایل، آشنایی و تعامل با دیگران را به تدریج در جریان فرآیند آموزشی – تربیتی تجربه می کند.

معاون آموزش و پرورش افزود:امیدواریم که نوآموزان امروز با حضورشان در مدرسه یک خاطره خوب و خوشایندی را در ذهن خود مجسم کنند و خاطرات این ایام و حضور در کلاس ها آنهارا برای سال تحصیلی آینده که بصورت رسمی در پایه اول حضور پیدا می کنند پربار و ذهن آنها را آماده یادگیری کند و توانسته باشند با محیط مدرسه و برنامه های آن خوب آشنا شده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا