آموزشاخبار ویژهشهرستانکوه‌چنارگالری

تامین سلامت و امنیت انتخابات وظیفه مجریان است

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با اشاره به فراهم سازی بستر های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان گفت: تامین امنیت و سلامت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وظیفه اصلی مجریان است.

سید محمود هاشمی فرماندار روز سه‌شنبه در نشست با عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار و کاربران که در فرمانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات ریاست جمهوری باید از همه ظرفیت های خود در برگزاری هر چه بهتر انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای استفاده کنند.

وی گفت: برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به کارت ملی یا شناسنامه برای احراز هویت نیاز است.

فرماندار کوه‌چنار گفت: اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است و هرچه بر اصول و ضوابط و مقررات انتخاباتی مسلط باشند به همان میزان از حقوق مردم دفاع خواهد شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای اطمینان بخشی از سلامت انتخابات؛ برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند، امن و سالم با مشارکت حداکثری مردم و در تراز و شأن ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار دارم حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را با رعایت کامل قانون حفظ کنند.

وی بیان کرد: آموزش از سوی کارشناسان فرمانداری ، حوزه کارشناس سیاسی، هیات های اجرایی و نظارت با برگزاری دوره‌های مختلف برای نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شعب اخذ رای، کاربران فناوری شعبه ها انجام شده است.

هاشمی اظهار کرد: وظیفه مجریان و ناظران انتخابات شهرستان همچون انتخابات دوره های گذشته برگزاری انتخاباتی «سالم با صیانت از آرای مردم» است.

رئیس ستاد انتخابات کوه‌چنار افزود : محل شعب اخذ رای بدون تغییر محسوس همانند انتخابات دوره پیشین اسفندماه است و لازم است هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان با حضور در محل شعب اخذ رای، امکانات شعب را از هر نظر با ادارات و متولیان محل شعب بررسی کنند.

هاشمی اضافه کرد: ۵۹شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آماده شده است.

وی بیان کرد : تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج شهرستان کارکنان دولت در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری لغو و طبق قانون ویژه انتخابات تمام سازمان‌ها و ادارات وابسته به دولت و نهادهای انقلابی موظف هستند در پشتیبانی از این رویداد مهم امکانات خود را تا انتخابات در اختیار قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا