اجتماعیاخبار ویژهبخش مرکزی کازرونبخش مرکزی کوه‌چناربخش هاجره و بالادهچند رسانه ایخشتشهرستانعمران و اشتغالفرمانداریکازرونکنارتخته و کمارجکوه‌چنارکوهمرهگالرینماینده شهرستان

تاخیر در پروژه‌های شهرستان را نه من و نه مردم می‌پذیرند

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از پروژه‌های این دو شهرستان در جلسه جمع‌بندی که با حضور رئیس سازمان برنامه بودجه استان فارس، فرمانداران دو شهرستان، معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی و راهداری و جمعی از مدیران و مسئولان دو شهرستان در فرمانداری کازرون برگزار گردید با گلایه از تاخیر ۱۴ ساله در انجام پروژه‌های دو شهرستان گفت: تصمیمات برای اجرایی شدن پروژه‌های نمیه تمام دو شهرستان را هر چه سریعتر بگیرید و تاخیر بیش از این را نه من نه مردم می پذیرند.

وی با اشاره به پروژه نیمه تمام ساخت بیمارستان ۲۰۶ تخت خوابی کازرون گفت: سازمان مجری که بعد از ۱۴ سال از زمان آغاز به ساخت این بیمارستان اما هنوز ساخته نشده، چه پاسخی دارند که ۱۴ سال طول کشیده است؟

دکتر دهقان ناصرآبادی با تاکید بر اینکه شهرستان کازرون براساس آمایش سرزمینی باید قطب درمان غرب فارس باشد افزود: مسئولان استان باید ببداند اگر دو شهرستان قبلا صاحب نداشته الان صاحب دارد

وی در ادامه با بیان اینکه من مشکلات را پیگیری و دنبال میکنیم اظهار کرد: مسئولان آمار و ارقام را چنان می‌گویند که همه چیز در دو شهرستان‌ها گل و بلبل است ولی من نسبت به وضعیت عمرانی معترض هستم و هیچ یک نفر از مسئولان استان عملکرد قابل دفاعی ندارد.

محسن پاپری زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با اشاره به اینکه طرحی با عنوان «آخر هفته‌های جهادی» را در این سازمان راه اندازی کردیم و با تشکیل قرارگاه جهادی در سازمان، در شهرستان های مختلف استان حضور میدانی داریم و از طرح های مهم عمرانی و زیر ساختی، با اولویت روزهای آخر هفته بازدید و پیگیری به عمل می آید، با تشکر از نماینده مردم شریف دو شهرستان کوه‌چنار و کازرون که به ریز مشکلات دو شهرستان را پیگیری کردند گفت: این تلاش‌ها باعث شد من در این دو شهرستان حضور پیدا کنم.

وی بحث بهداشت و درمان را از اولویت‌های کاری دانست و گفت: باید مشکلات درمانی شهرستان‌های استان را حل کنیم که بار درمانی در شیراز کم شود.

رئیس سازمان برنامه بودجه استان فارس ادامه داد: ده درصد از کل راهای کشور در استان فارس است که یکی از دغدغه‌های مسئولان در این حوزه است و امروز ضروریاتی که در این حوزه هست باید اولویت بندی و حل کنیم.

مشکلات حوزه راه‌ها و حوزه بهداشت و درمان و… توسط فرمانداران دو شهرستان بیان شد که تصمیماتی برای تسریع در روند حل مشکلات آنها اتخاذ شد.

پیش از این جلسه، نماینده مردم شریف دو شهرستان کازرون و کوه‌چنار و مسئولان شهرستان و استان با حضور میدانی از نزدیک در جریان مشکلات پروژ‌های نیمه تمام دو شهرستان قرار گرفته بودند، همچنین در نشستی در امامزاده سید حسین ع با دهیاران بخش مرکزی شاپور دیدار و مسایل و مشکلات انها بررسی ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا