امام جمعهشورای اسلامی شهر و شهرداری

به خاطر زیاده خواهی بعضی از افراد کار مردم را معطل نکنید

به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام سید محمد علی شهیم امام جمعه شهرستان کوه چنار در خطبه نماز جمعه با اشاره به حرکت عظیم پیاده روی اربعین گفت: الحق و الانصاف این یک حرکت یک جوشش و یک حماسه رو آفرید .

وی با تشکر از موکب داران شهرستان گفت: ۷ موکب در خود شهرستان ما به پا شد روزانه بیش از پنج‌هزار نفر صبحانه پنج‌هزار نفر ناهار و پنج‌هزار نفر شام الحمدلله از زوار حضرت سیدالشهدا پذیرایی شد.

حجت الاسلام شهیم با اشاره به تعیین هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر قائمیه گفت: چندین بار ما خواهش کردیم استدعا کردیم که این مسئله حل بشود اما نشده است. همین دیروز پریروز مجدانه از دوستان خواهش کردم که آقا کوتاه بیایید مسئله شهرستان است حل کنید.

وی ادامه داد: این اختلاف همچنان پابرجاست و هیچ‌گونه توجهی به امور مردم نمی‌شود اصلاً مردم ملاک نیستن مثل اینکه در ذهن بعضی از کسانی که رای گرفتن از این مردم وعده کردم گفتم اگر مسئلتون تا ساعت ۱۲ امروز حل نشود حتما در خطبه‌ها بیان خواهند کرد.

امام جمعه کوه‌چنار از مردم خواست تا در انتخابات در انتخاب خود دقت کنند و اظهارداشت: ما گرفتار چند نفر شدیم سر پست کی رئیس بشود کی رئیس نشود الان بیش از دو ماه است بعد از اون اتفاقی که افتاد بنده ریش گرو گذاشتم در استان در تهران که آبروی شهرستان ما حفظ بشود شورا منحل نشود الان بیش از دو ماه از سر اینکه کی رئیس بشود درگیرم.

وی با ابراز تاسف نسبت به این موضوع گفت: این کار حضرات خنده دار است و کار مردم خوابیده است به خاطر اینکه کی رئیس باشه و نمی‌دونم به کی بگم دو ماه تحمل کردم سکوت کردم گفتم هیچی نمیگم خودتون حل کنید اما مثل اینکه این تمام شدنی نیست.

خطیب جمعه کوه‌چنار از فرماندار محترم و دادستان محترم و مجموعه‌های امنیتی شهرستان خواست تا با ورود به این موضوع مردم یک شهرستان را به خاطر زیاده خواهی بعضی از افراد معطل نکنند.

خطیب جمعه کوه‌چنار به عملیات پیچیده و موفق در روز اربعین توسط حزب الله اشاره کرده و گفت: دو عملیات صورت گرفت یکی عملیات موشکی یکی هم عملیات رسانه‌ای که بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به سمت اهداف خاص پرتاب شد و تلفات و خسارت سنگینی به دشمن وارد شد.

حجت‌الاسلام شهیم به نخستین دیدار دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب شهید رئیسی رو به امیرکبیر تشبیه کردند و فرمودند دو نفر در تاریخ ایران حرکتشون همتشون مدیریتشون ماندگار است یکی امیر کبیر است دومی شهید رئیسی است.

وی به رای بی‌نظیر مجلس رو وزرای پیشنهادی پزشکیان اشاره کرد و اظهارداشت: انصافاً مجلس سنگ تمام گذاشت و با رای قاطع بدون رد کردن هیچ کدوم از وزرا با آراء بالا تایید کرد.

خطیب جمعه کوه‌چنار ادامه داد: دولت چهاردهم که حضرت آقا به این اشاره کردن چندین نکته مهم داشت یکی شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور است دوم انتخاب همکاران جوان مؤمن انقلابی متعهد و پرانگیزه است سوم حکمرانی خردمندانه با رجوع به کارشناس که شخص آقای رئیس جمهور بارها به این موضوع چه در انتخابات و چه الان به این موضوع اشاره دارند چهارم حضور در بین مردم و رفتن به سفر استانی است.

حجت الاسلام شهیم به پروژهای هفته دولت و کلنگ زنی پارک بانوان در شهر قائمیه اشاره کرد و گفت: همین دیروز کلنگ زنی پارک بانوان در قائمیه که مصوبه آن و بودجه‌اش ۱۰ میلیاردی آن مال سفر استانی رئیس جمهور است که بیش از چهار ماه از شهادت ایشون دارد می‌گذرد.

وی خواستار توجه ویژه دولت به بحث مسکن در شهرستنان شد و افزود: خواهش جدی داریم از دولت محترم یک برنامه‌ای با سرعت برای این قضیه مسکن خصوصاً امثال شهرستان ما وعده‌های خوبی داده شده است اما هنوز محقق نشده است بارها من در خطبه‌ها بیان کردم امیدواریم که انشالله برای این مسئله پیگیری‌های صورت بگیرد.

وی به افزایش ۳۰ درصدی مصرف برق شهرستان اشاره کرد و گفت: قطع برق باعث مشکلاتی برای شهروندان و همچنین اقتصاد شده است اظهار داشت: مردم بزرگوارمون لطف کنید در مصرف مراعاتی کنید و مدیران برق نیز مدیریت صحیحی انجام دهند.

خطیب جمعه کوه چنار گفت: این خاموشی‌ها دست شهرستانم نیست اینم به شما بگم این از مرکز استانم نیست در تهران وقتی می‌بینند یک شبکه‌ای در خطر قرار میگیره مثل دیروز یک بار دیگه خاموشی می‌افتد مجبورند خاموش کنن که. لطمه‌ای به نیروگاه‌ها نخورد تولید یه بارگی متوقف نشود سیم‌ها ذوب نشود ما آنچه که شبکه برق رسانیمون هست و تولیدمون هست گنجایش اینقدر مصرف ندارد منصفانه نقد کنیم اشکالی ندارد بدانیم دارد چه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا