اداراتفرمانداریکوه‌چنارگالری

بهره برداری از پروژه‌های شهرستان کوه‌چنار در هفته دولت

به گزارش چنارنیوز، همزمان با هفته دولت با حضور مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری فارس ۳۷ طرح با اعتبار بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان در شهرستان کوه چنار به بهره‌برداری یا ساخت آنها آغاز شد.

بهره‌برداری از اولین و بزرگترین تولید کننده کفش چرمی و کتونی صنعتی جنوب کشور با ظرفیت تولید روزانه ۸۰۰ جفت کفش در روز از مهمترین این طرح ها بود.

گلخانه ۷۲۰۰ متر مربعی تولید سیفی و سبزی با اشتغال ۱۳ نفر و پیش بینی تولید ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن از دیگر طرح‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۲۸ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی شهرستان با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان و ۷۰ هزار متر مربع آسفالت در حوزه معابر روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان ه بهره‌برداری برداری رسید.

احداث پارک بانوان در زمینی به متراژ ۹۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و از مصوبات سفر ریاست جمهوری شهید رئیسی و همچنین میدان ورودی شهر قائمیه از سمت نورآباد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان کلنگ زنی شدند.

آسفالت ورودی و آبرسانی به شهرک صنعتی و بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای قندیل نیز انجام شد.

گازرسانی به روستاهای دو سیران و تنگ شیب انجام و ۴۳۶ خانوار از این نعمت بهره‌مند شدند طول این شبکه ۱۹ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا